Deel deze pagina

Gemeente Stad Deinze

Maak nu online jouw afspraak met onze diensten!

Gepubliceerd op  zaterdag 1 augustus 2020

Je identiteitskaart afhalen, een vraag voor de dienst omgeving of je dossier bespreken met je maatschappelijk assistent?

Op afspraken.deinze.be maak je in vier eenvoudige stappen een afspraak met onze diensten!

Hoe maak je een afspraak?

Surf naar afspraken.deinze.be en leg in vier eenvoudige stappen een afspraak vast. Je ontvangt meteen een bevestiging van jouw afspraak in jouw mailbox. In die mail staat ook hoe je de afspraak eventueel achteraf nog kan wijzigen of annuleren.

Lukt een online afspraak maken niet of heb je onze diensten de dag zelf nodig? Neem dan contact op via het algemeen telefoonnummer 09 381 95 00. We bekijken samen met jou wanneer een afspraak kan ingeboekt worden.

Voor welke producten moet je een afspraak maken?

In dienstencentrum Leiespiegel en gemeentehuis Nevele zijn alle producten van de diensten burgerzaken, omgeving en sociaal huis op afspraak. 

Enige uitzondering hierop is de inzage voor een openbaar onderzoek, daarvoor kan je vrij binnenlopen tijdens de openingsuren. Al mag je ook hiervoor een afspraak maken, als je wachtrijen wil vermijden.

Waarom moet je een afspraak maken?

  • Je komt wanneer het jou het best past
  • Geen wachtrijen
  • Bovendien krijg je een duidelijk overzicht van welke benodigdheden je bij moet hebben wanneer je langskomt
  • Veilig: we spreiden bezoekers en voorkomen zo dat er te veel personen op hetzelfde moment in onze gebouwen aanwezig zijn.
  • Jouw afspraak kan al voorbereid worden door de diensten, waardoor de afhandeling sneller gaat.

E-loket?

Tip: neem ook altijd eerst een kijkje op ons e-loket om te zien of je niet alles meteen online kan afhandelen.