Gemeente Stad Deinze

E-loket voor derden

Hoe krijg ik toegang?

  1. Eerst moet de kantoorhouder ( = de advocaat, de notaris of de gerechtsdeurwaarder) bij dienst Burgerzaken eenmalig een aanvraag indienen om de attesten online te kunnen aanvragen. Dat doe je online.
  2. Van zodra je bevestiging hebt ontvangen, kan je als kantoorhouder digitaal attesten voor derden aanvragen. 
  3. Van zodra je bevestiging hebt ontvangen, kan je als kantoorhouder, indien gewenst, ook andere kantoormedewerkers toegang geven (voorbeeld: een secretariaatsmedewerker). Dit doe je ook online.

    Hiervoor voeg je de nodige gegevens van deze perso(o)n(en) toe via de knop 'Toevoegen medewerkers en overzicht van de aanvragen'. Deze medewerkers kunnen dan in naam van het kantoor attesten opvragen bij de dienst burgerzaken. 

Beschikbaar in het e-loket

Bevolking

Burgerlijke stand

Voor wie

Als advocaat, gerechtsdeurwaarder of notaris kan je online via het e-loket voor derden attesten aanvragen.